Linkek



Ez a blog azért született, hogy irányt mutasson a tökéletes boldogsághoz. Tudom, hogy az iránymutatás nem egyszerű dolog. Számos feltétel megléte szükséges ahhoz, hogy a tökéletes boldogság megvalósuljon. Mondhatnád, hogy a feltételek jelentős része nem rajtunk múlik, hanem tőlünk független tényezők eredője. És már itt is vagyunk annál a pontnál, ami miatt elhatároztam, hogy blogot írok.
Az ember életének fő célja megtalálni azokat a hasznos tevékenységeket, amelyekben egyedülállót tud alkotni azzal, hogy az mások megelégedésére is szolgáljon. Ahhoz, hogy valaki ki tudja magából hozni a legjobbat, először is jól kell éreznie magát.
A cikkek olyan témákat dolgoznak fel, amelyek segítenek abban, hogy minden helyzetben a legoptimálisabb megoldást válasszuk.

2011. június 13., hétfő

Egy mai lány

A város egyik mellékutcájából épp a főútra léptem, ahol előttem egy fiatal baráti társaság haladt.Először arra gondoltam, hogy megelőzöm őket, de aztán mégis mögöttük haladva, egy kissé lassítva felvettem a ritmusukat.

Mindig is szerettem megfigyelni a körülöttem lévő embereket. Életem során sokat utaztam, így volt részem megismerni néhány típust. A várakozások sajátos hangulata megmaradt bennem. Sokszor képzeltem magam egy másik ember helyébe. Most is ez az érzés kerített hatalmába. Néha szeretek sodródni az eseményekkel.
Elképzeltem, hogy én is részese vagyok az előttem jókedvűen nevetgélő fiatal társaságnak.

A főként lányokból álló csapatban volt egy különösen csinos lány. Karcsú alakja kitűnt a többiek közül.Keskeny csípője és kicsi formás feneke volt. Hosszú haja a derekáig ért.Külsejét délceg tartása és elegáns járása megkoronázta.Finom, pasztell színű topot és csípőjére símúló csinos farmert viselt. Vékony talpú nyári cipője illett egyéniségéhez.

Megérkeztem ahhoz az utcához, ahol le kellett volna fordulnom, de tovább mentem. Szerettem volna érezni, hogy a kisugárzása is ilyen magával ragadó? Vártam, hátha megszólal.

Egyszer csak - mintha megérezte volna, hogy valaki figyeli   -, hátranézett.
Oldalra húzódott és azt mondta a többieknek:Vigyázzatok! Engedjük el a nénit! Közben kedvesen mosolygott. Szép arcát különösen kiemelte szép formájú, szabályos fogsora.

Gyorsan hátra néztem, hogy a "nénit" én is elengedjem, de meglepődve tapasztaltam, hogy nincs senki a hátam mögött. A néni én voltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése