Linkek



Ez a blog azért született, hogy irányt mutasson a tökéletes boldogsághoz. Tudom, hogy az iránymutatás nem egyszerű dolog. Számos feltétel megléte szükséges ahhoz, hogy a tökéletes boldogság megvalósuljon. Mondhatnád, hogy a feltételek jelentős része nem rajtunk múlik, hanem tőlünk független tényezők eredője. És már itt is vagyunk annál a pontnál, ami miatt elhatároztam, hogy blogot írok.
Az ember életének fő célja megtalálni azokat a hasznos tevékenységeket, amelyekben egyedülállót tud alkotni azzal, hogy az mások megelégedésére is szolgáljon. Ahhoz, hogy valaki ki tudja magából hozni a legjobbat, először is jól kell éreznie magát.
A cikkek olyan témákat dolgoznak fel, amelyek segítenek abban, hogy minden helyzetben a legoptimálisabb megoldást válasszuk.

2012. november 21., szerda

Lelki megerősítés

Gondolkodjunk pozitívan! 
Tudatosítsuk magunkban, hogy mindig az teljesül, amire sokat gondolunk, amitől tartunk, vagy félünk, hogy bekövetkezik.
Ezért fő szabály, hogy mindig arra koncentráljunk, amit el szeretnénk érni!

A saját mantráimból: 

"Jól érzem magam. Tiszta szívből hiszem, hogy valami csodálatos dolog történik velem. Csak tőlem függ, hogy milyen az egészségem, csak rajtam áll, hogy milyen a hangulatom. Én egy értékes és érdemes ember vagyok.

Elégedett vagyok a szerveim, belső elválasztású mirigyem, testrészeim működésével.
Beszélek hozzájuk, figyelek a jelzéseikre és azonnal beavatkozom, ha úgy érzem, hogy szükség van a korrigálásra. Beindítom az öngyógyítás folyamatát.
Az egész testemet és a lelkemet gyógyítom, gyógyítom, regenerálom, regenerálom.

Tudom, ha pozitívan gondolkodom és hiszek abban, hogy egészséges vagyok, akkor már meg is gyógyultam.

Ezzel a kijelentéssel megtettem az első lépést a tökéletes egészség megteremtése felé. Minden ezzel ellentétes gondolatot elhárítok magamtól.

Boldog, nyugodt  és kiegyensúlyozott vagyok. Béke uralkodik a testemben és a lelkemben.  Harmóniában élek önmagammal és a környezetemmel."

Folyamatosan ismételjünk ehhez hasonló - ránk szabott -, mondatokat, különösen akkor, amikor negatív gondolatok uralják a tudatunkat.

Én napi rendszerességgel mondogatok ehhez hasonló kijelentéseket. Felébredés után a fürdőszobában, főzés közben a konyhában, amikor dolgozni megyek, vagy ha napközben felállok a számítógép mellől.

Különösen ráerősítek akkor, amikor valamilyen váratlan, negatív hatás ér. Addig mondom, amíg el nem érem a kívánt hatást, vagyis elmúlik a rossz érzésem az adott dologgal kapcsolatban.

Ez nekem eddig mindig sikerült.

Ilyenkor számolatlanul ismételgetem: én egy szerencsés, sikeres, testi-lelki és anyagi értelemben egy gazdag ember vagyok!

Jól érzem magam a bőrömben. Mosolygok az emberekre. Tisztelem őket és ők is tisztelnek engem. Szívesen vagyok a társaságukban. Azt várom el az emberektől, amit én is nyújtok a számukra.

Megelőzés gyanánt - mély hittel, kellő alázattal és pozitív hozzáállással teszem ezt nap mint nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése